2011

2011-12-30 | 22:37:32


Januari. Var mest allmänt död under halva månaden.
Februari. Någonting tog slut. Jag och mina bästa blev 18. Någonting nytt började.
Mars. Satt med hårt bultande hjärta på ett tåg mot Vagnhärad. Repade fyra timmar i veckan. Drog till Barcelona och blev så inihelvetes magsjuk.


April. Gick vidare. Somnade i hans famn för det mesta. Åkte till Budapest. Såg Håkan Hellström med bästa vän. Fick mitt lyckliga slut på valborg.
Maj. Kaosmånaden.
Juni. Slutade tvåan. Midsommar och annat fint.


Juli. Äta-jobba-sova-dö. Pussades under körsbären. Han åkte iväg. Ett brev om dagen och sjömanskostym.
Augusti. Familjesemester hehe. Och så trean.
September. Älsklingen fyllde år. Tänkte på tacos 24/7. Var mest överallt hela tiden.


Oktober. Kraschade lite som man alltid gör i oktober. Men hade världens finaste halvår.
November. Hängde mest i huvudstaden och på krogen. Tog en tur till London också.
December. Sönderstressad men glad. Stod för kanske sista gången på scen och var sådär underbart i trans med mitt kära band. Njöt av årets sista dagar tillsammans med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0