2010 PART I

2010-12-30 | 22:03:37



Januari. Var bokstavligen en overklig månad. Lärde känna en del konstiga personer som jag fortfarande inte förstår mig på. Allt på grund av en glass. Februari. Födelsedagar och annat fint. Fast när jag tänker tillbaka var det här den sjukaste perioden av mitt liv.


Mars. Hela världen är upp och ner. Blir kanske kär. Flyger högt för att sedan störta. Känner mig mesta bara ensam.


April. Åker till Mallorca. Faller. Men orkar på något sätt ta tag i livet. Och äter alldeles för mycket tacos på valborg. Maj. Livet blir lite ljusare. Känner lättnad för första gången på hela året.



Juni och juli. Svettas på McDonald's. Och om jag inte gör det så är jag med fina vänner eller hänger på min balkong. Sommar och jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0