Onsdag

2012-04-05 | 16:23:41

Såhär såg det ut när jag och min kära klass hade övernattning på skolan:


Vi åt kopiösa mängder skräpmat, allt från grekiskt till pizza och friterat.

Vi hade även investerat i flera kilo påskgodis, tre chipspåsar, två popcornpaket och kanske 8 läskflaskor (!!!!)

Efter all skräpmat blev man lagom dåsig.

Då var det bra att man fick dansa av sig fettet. Har aldrig vaknat med så ond träningsverk i armarna som efter denna afton.

Haha. (Skönt att de var så synkade i dansen iallafall, not.)

Inte ofta man spelar Guitar Hero i skolans aula alltså.

Ibland känns det nästan sorgligt att vi snart ska splittras. Även om jag för det mesta har tyckt att klassen varit lite utav a pain in the ass så har vi trots allt hängt ihop ett bra tag och lärt känna varandra väl. Blir lite lagom sentimental inför studenten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0