Hjärtan

2012-02-27 | 13:11:00



Saker jag gillar:
♥ Att gå runt barfota, ogillar verkligen strumpor för det blir allt som oftast för varmt
♥ Att få blommor. Fick orkidéerna av Lisa, bäst ju!
♥ Att hitta låtar vars texter beskriver till punkt och pricka hur ens liv och känslor är i just det ögonblicket
♥ Kaviar. Funkar på alla sorters bröd, seriöst bästa pålägget som skapats på denna jord



♥ Ögonblick som är så fina att man gråter (haha det här låter ju hur fånigt som helst, men true)
♥ Min pappas köttfärssås. Lyckligtvis är jag nästan lika grym på att laga den
♥ Stuprör från Cheap Monday. Har införskaffat 13 par de senaste åren. Tror det är nåt fel på mig.



♥ Körsbärsträden i gläntan
♥ Att somna i hans famn
♥ Sekunderna innan man tar första tonen på scen. Sekunden då all nervositet släpper och jag blir ett med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0