DOM KANSKE KROSSAR MIG EN DAG, MEN TILLS DESS VAR DET JAG SOM VANN

2010-09-28 | 15:10:30


GE MIG FREDAG NU.
Nej men denna tisdag är faktiskt rätt fin. Ibland är jag så säker att jag vill, men sen så vet jag plötsligt varken ut eller in. Och jag tänker att om saker ändå vore lättare, så vad vore vi? Du och jag, bara molekylmoln i vinden eller finns det nåt mer till livet än bara det här?
Kemilektioner. Med världens segaste lärare. Kan göra en galen.

(Funderar allvarligt på att klippa av hela skiten. Mitt hår är för långt. Men panik ändå, kanske kommer sitta och gråta som tjejerna på Top Model. Skit.)

Musik: Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp - Markus Krunegård




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0