HADE NU VARIT NU OM INTE DÅ VAR DÅ?

2010-10-15 | 20:17:27

Fotat av Lisa. Bilder från en helg i mars.

JA, I BRIST PÅ NYA BILDER får jag ta och rota fram några gamla godingar (och ja det är meningen att jag ska låta sådär klämkäck och go' o glad!).
Men det händer att jag ibland tänker tillbaka på den där helgen. Kommer ihåg att jag var alldeles full av känslor och tankar och annat gojs och åh vad jag inte visste vad jag ville. Hade samma sak hänt idag - nu - hade jag inte tvivlat, inte tvekat, inte ingenting.

Idag tvivlade jag inte. Bara gick till frisören (igen) och klippte av eländet. Fast började nästan hyperventilera när över en decimeter långa hårlockar föll ner i knät på mig. Dock en mycket snabb och smärtfri behandling under dryga tjugo minuter. Och vips var man en ny människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0