I'VE GOT THIS SENTIMENTAL HEART THAT BEATS, BUT I DON'T REALLY MIND

2010-10-25 | 16:14:01



FICK ETT RYCK och tog cykeln ner till Vivesta och stannade vid detta underbara järnvägsspår. Har haft denna fotoidé ett bra tag nu, så jag tyckte det var dags att få det gjort.
En bekymrad man gick förbi när jag stod mitt ute på spåret. Han undrade om jag tänkte ta livet av mig, eller snarare så skrek han:
- DU TÄNKER VÄL INTE TA LIVET AV DIG?!?!?!?!

Eeeh, nej? Här ska det fan inte tas livet av någon.
Fick övertala mannen om min kostnärliga synvinkel. Sedan gick han därifrån, utan att släppa mig med blicken.
Och detta inlägg bevisar att jag inte tog livet av mig. Och jag skulle aldrig hoppa framför ett tåg, är rädd att det skulle göra ont. Inte min typ av självmord liksom.
Dessutom finns det mycket att leva för. Jag vill leva och andas här och nu.

Musik: Sam's Town - The Killers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0