I SHOULD WRITE A SONG ABOUT YOU AND ALL THE SHIT THAT YOU DO, YOU DON'T EVEN KNOW

2010-10-22 | 23:26:49


HEJ.
Gick hem i höstmörkret. Tänkte på allt och inget. Blev mest irriterad på min veliga hjärna. Som inte kunde sluta spela upp varenda ögonblick med dig.
Men så kom jag på att man tror att man känner en person, sen så gör man inte det och inser att folk förändras hela tiden.

Såg en såndär tung och hjärtskärande film med mina fina. Och tänkte att livet ändå är jävligt bra.

Musik: Crash and Burn Girl - Robyn


Kommentarer
matilda

jag vet, det är läskigt att folk bara förändras så där. liksom bara plötsligt tror de att de är någon annan

2010-10-24 @ 12:37:23
URL: http://prickigastrumpor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0