CAN WE BRING YESTERDAY BACK AROUND

2010-08-22 | 21:44:32


IGÅR KVÄLL var den finaste jävla kvällen på väldigt, väldigt länge. Man måste ha varit där för att förstå känslan, för jag kan ändå inte beskriva den.

Jag vaknade till liv av en piruett - vaknade till liv från min enformiga jobbsommar och kände mig äntligen så levande. Och när jag stod där i mitten av publikhavet och dansade som en galning till tonerna av Timo Räisänen kunde jag inte känna annat än lycka. Omkring mig fanns mina bästa vänner och vi dansade alla med samma puls och samma slag i hjärtat. Vid min ena sida fanns dessutom en kille som jag för lite mer än ett år sen dansade lika galet med på en helt annan konsert. Och vid min andra sida fanns killen som betydde allt förra hösten. Men framförallt visste jag att en ännu finare vän fanns nånstans bakom mig i havet av glada människor och väntade på mig.
Definitivt en kväll värd att minnas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Michelle Om mig
RSS 2.0